Autorská práva

>>>Tento blog je chráněn autorským právem na veškeré zde publikované texty. Články zde publikované je zakázáno kopírovat a umísťovat ja jiné blogy či webové stránky. Blog vyjadřuje osobní názory autora, se kterými nemusíte souhlasit.<<<

pátek 28. listopadu 2008

Start in Secondlife :-)

Start in Secondlife :-)

Tady tady budou moje novinky a ruzne informace ze světa Secondlife.cz ... samozdrejme, ze sem nebudu psat o vsem, ale jen o tom, co se tyka me :-) Libusky Alderson a veci kolem me ;-) hihi
Můj začátek v SECONDLIFE :-) hihi:

O secondlife jsem se dozvěděla z novin, jednoho dne za mnou prisla mamka s novinami a ptala se me jestli tuhle hru taky hraju, ze to vypada zajimave. Rekla jsem ji, ze ne a ze me to moc nezajima. Pak jsem ale nevydrzela a clanek o SL si přečetla a hmm.. vypadalo to dobre. Ještě ten den jsem SL stahla, nainstalova a vytvořila si svého AVI… bohužel ten den zrovna probihal restart SL a tak jsem se do simulace nedostala, cimz jsem se nastvala a na SL na par dni opet zapomněla…. … ale pak mi to zase nedalo, přihlásila jsem se a ejhle… Libuska Alderson byla v SL … byla jsem na ostrove pro novacky a vůbec jsem nevedela, co mam delat. Jen vim, ze jsem chtela do Bohemky, mezi Cechy a nejaky tutorial jak se naucit se SL me vůbec nezajimal … po procteni jednoho clanku jsem vedela, co mam zadat do search a hura za ceskou komunitou .. jenze jako s newbikem se se mnou moc lidi nebavilo, není divu, neznali jsme se a ja nechtela nekoho otravovat a vyptavat se … takze jsem Ceskou část zase na par dni opustila a brouzdala po sl.. o Skinu, shape a podobne jsem toho moc nevedela, jen jsem videla, ze téměř každý vypada lepe nez ja .. a to me stvalo … … nemela jsem peníze a nevedela, jak nakupovat a ze jsou věci zdarma. A proto jsem se rozhodla najit si praci .. uf.. nasla jsem si v search nejakou pracovni agenturu a tam nejake nabidky práce a oslovila lidi, vetsinou to bylo místo tanečnice, ale to mi nevadilo, proc taky. Majitelka jednoho clubu me pozvala at jdu za ni, ze si muzeme promluvit, ale když me videla, jako totálního nooba, radeji mi místo práce dala LM na freebie obchůdky a rekla mi, at se sebou něco udelam. Tak jsem se ocitle ve freebickach… pomalu jsem pochopila ze obleceni tam je zadarmo a hura na nakupy .. po nejake době me oslovila holcina, Spanelka Lili a zacala mi vykladat něco o vzhledu a … az mi z toho sla hlava kolem, ale par základních informaci jsem pochytila. Potom mi ještě nabidla, ze nebude nejaky cas na SL a nez si vydělám peníze na dobry skin, ze mi pujci svůj. Jasne, ze jsem souhlasila. a tak jsme udelaly vymenu a ona zmizela a ja se opet jala toho hledat si praci napodruhé uz to vyslo a ja jsem si za par dni vydelala na dobry skin a shape (to, ze si je muzu vzit z freebicek jsem uz vedela, ale nebylo mi to doporučeno) … Postupne jsem se také zacinala vracet do české komunity a nacházela jsem si zde vic a vic pratel. … tak nejak to uz bylo vsechno snazsi… chodila jsem se bavit do clubu, mela jsem praci a zacinala jsem objevovat jak a co vlastne se SL a jake jsou tu moznosti a ze jsem nekdy koukala….
Tak to byl muj zacatek v secondlife, hihi ;-D docela nuda, ale asi jsem mela potrebu se o to podelit
Libuska

Žádné komentáře: