Autorská práva

>>>Tento blog je chráněn autorským právem na veškeré zde publikované texty. Články zde publikované je zakázáno kopírovat a umísťovat ja jiné blogy či webové stránky. Blog vyjadřuje osobní názory autora, se kterými nemusíte souhlasit.<<<

pondělí 15. prosince 2008

Co je nového :-)


Tak jsem zase dlouho nic nenapsala... nějak není chuť do psaní a nebo jsem spíš líná, či nestíhám? Dnes bych chtěla napsat co pak je u mě nového v SL-ku ... a odpověď je jednoduchá...téměř nic.. :-) mno, tak ale asi přeci jen něco jo... objevila jsem, že T-Mobile v secondlife otevřel svůj sim, tak jsem se tam hned portla na prohlídku a můsím uznat... že taková oáza klidu mi v SL, tedy v českém SL chyběla... takže teď trávím hodně času na tomto ostrově jménem Makapiti a rybařím a relaxuji tu :-).. a taky jsem soutežila... o flashku (ne flasku, mno spatné by to nebylo :-) ), sice jsem tahala jen rybky a věcná cena z toho nebyla, ale tak si říkám, že to určitě není konec a i na mě se v další soutěži usměje štěstí :-) ... (www.makapiti.cz)
Jinak jsem taky, poprvé od té doby co jsem v SL (zítra tomu bude přesně 15 měsíců)... promazala seznam přátel a vyházela jsem death avi a nebo lidi co nemam tucha kdo jsou zač a nepotkávám je... a hned se mi lépe dýchalo :-)...
Také jsem potkala starého známeho, Aikida, sice jsme si spolu nikdy moc nepovidali, ale ted nejak ano a je fajn... asi je to tím přívalem newbiku, to je pak clovek rad za kazdou dusicku co zná déle a zustane v SLku :-)

Žádné komentáře: