Autorská práva

>>>Tento blog je chráněn autorským právem na veškeré zde publikované texty. Články zde publikované je zakázáno kopírovat a umísťovat ja jiné blogy či webové stránky. Blog vyjadřuje osobní názory autora, se kterými nemusíte souhlasit.<<<

pátek 19. prosince 2008


Tak je konečně pátek. a Přede mnou 16 dní volna!!!!!!! :-)

Nálada se mi docela vylepšila.. hmmm :-) ... a zbývají mi už jen tři a půl hodinky a pádím domů z práce :-)
Jeeeeej, těším, těším... :-) ... i když.. asi se zase dneska pořádně nezastavím, po práci za kamarádem do nemocnice :-( .... potom nakoupit nějaké dárky (proboha, aspoň něco už sehnat musím) k 19.12.2008 mám stav nakoupených dárků O a to je špatné, moc :-) ... alespoň tedy nějaké nápady jsou :-)...
a ještě večer jdu na bowling ... pokud ho tedy nezapomenu zamluvit ... mno.. hlavu mam na to prázdnou dost :-) ...
Jinak jsem včera po delší době zůstala po práci celý den doma... relaxovala jsem na SLku... jak jinak... a bylo to fajn, dala jsem si rybičky, s Aikidem jsem si zahrála minifolf, zajezdila na koních... mno... tak jsem se měla... :-) ....

Jak tak koukám, zase je to tu blog o ničem.... mno, daří se mi... :-) ...

A jela bych na dovolenou.... moc bych jela... (myslím, že brzo pojedu) ... a teď se vidím ležet na pláži.... sluníčko mi jemně prohřejvá kosti zmrzlé z ČR .... a já si jen dojdu na bárek objednat nějaký dobrý koktejl... mmm a s ním se spokojeně vrátím na své lehátko a budu relaxovat dál a dál a dál.... mmmm ... neměla jsem se koukat z okna .. zase sněží... :-(



Přikládám jednoduchou koláž .... Libu a Libu u moře :-D .... mno pátek... co po mě chtít víc... hmmmm

Žádné komentáře: