Autorská práva

>>>Tento blog je chráněn autorským právem na veškeré zde publikované texty. Články zde publikované je zakázáno kopírovat a umísťovat ja jiné blogy či webové stránky. Blog vyjadřuje osobní názory autora, se kterými nemusíte souhlasit.<<<

pátek 19. prosince 2008

Starší povídání o srazu SL v Brně :-)


Brno a ja :-)

Musím se přiznat, že ještě na konci prázdnin a začátku září jsem nevěděla, jestli pojedu na sraz, ale pak jsem se přeci jen
dokopala a rozhodla se vyrazit do Brna. A kupodivu poslední týden před srazem, snad i déle jsem se těsila jako malé
děcko.
Cesta do Brna proběhla v pořádku, za Jihlavou jsem se sjela s alkopartou (Ell, Nadja, Haroka, Jergi, Radek) a pokračovali
jsme společně do Brna… cíl jsme našli.. i když s malinkým zdržením… GPS nám neukázala přesně číslo domu, jen ohlásila
„jste na míste“ a mi zrovna nemohli zastavit (zákaz) tak jsme zabočili za roh, zaparkovali a že dojdeme pěšky. Chvilku jsme
hledali číslo 26 (bylo tam 25,29) a dvacetšest pořád nic.. mnooo… nakonec jsme vytáhli GPS a jali se jít podle ní .. asi na
nás musel být pohled… ;-) … a skutečně, za chvilku (jsem lenoch pro me za dlouho) jsme našli cíl naší cesty, ubytovnu
a před ní už hodně lidiček ;-) … a jaaaaaaj, stydíííím, pomyslela jsem si a nejradši bych v tu chvíli vzala nohy na ramena
a utíkala se schovat alespoň do auta ;-) jenže by to asi bylo spíš než záchranná akce trapné, tak jsem zůstala a (pozór, musím
se pochválit) hrdinně jsem došla na místo činu, tedy setkání ;-) )… seznamování a vítání se proběhlo v pořádku, dost lidí jsem
dokonce poznala podle fotky. Po chvilce jsme se též ubytovali a nastalo čekání na dobu, kdy máme zamluvenou restauraci.
Mno a to bychom nebyli mi, abychom si dobu čekání nezkrátili v nějaké hospůdce ;-) .. hihi… šli jsme téměř všichni ;-)
Na sedmou hodinu jsme se přesunuli do předem zamluvené restaurace a zábava začala ;-)… tedy ja jsem se vlastně bavila pořád ;-) …
Ani nebudu vyjmenovavat kolik nás bylo, každý ví, poznala jsem zde spoustu super lidiček a parádně jsem se bavila :)
Přišlo mi to až neuvěřitelné… vlastně kolem mě byli úplně cizí lidé, které jsem nikdy neviděla a přitom jsou to lidi, se kterými
trávím hodně svého volného času, kamarádím se s nimi, zlobím je… sice jen v SL ale i tak….. omg.. já jsem tele… téď už to vlastně není jen v SL
Neuvěřitelné a moc pěkné


Přikládám minifoto alkoparty ze srazu... tedy teď už i mojí rodinky :-) P.S.: ja jsem to tele za nima :)

Žádné komentáře: