Autorská práva

>>>Tento blog je chráněn autorským právem na veškeré zde publikované texty. Články zde publikované je zakázáno kopírovat a umísťovat ja jiné blogy či webové stránky. Blog vyjadřuje osobní názory autora, se kterými nemusíte souhlasit.<<<

čtvrtek 2. dubna 2009

Fiiiha

Stala jsem se redaktorem, ano.. redaktorem... inworld novin Global news.... :-) ... mno.... myslim si, ze vsichni vite, jak jsem lina... :-) a psat neco protoze musim... to mi jaksi nejde :-) ...takze cekam jen, az se se mnou zase rozlouci... mno a to jsem minule utvorila pokus napsat clanek o karnevalu ve Slovakii, kde jsem byla... ale bohuzel jsem clanek nedopsala... ;) ono taky s cca 2,5 promilemi v krvi to jde dost spatne... :-) .. no, nicmene, zacatek jsem stihla napsat... vyplodit.... takze az doma najdu, kam jsem ho v te... alkoholem ovladane chvilce ulozila, tak ho sem hodim, myslim, ze za to pobaveni to stat bude :-D ....

Žádné komentáře: