Autorská práva

>>>Tento blog je chráněn autorským právem na veškeré zde publikované texty. Články zde publikované je zakázáno kopírovat a umísťovat ja jiné blogy či webové stránky. Blog vyjadřuje osobní názory autora, se kterými nemusíte souhlasit.<<<

pátek 3. dubna 2009

Mam znicene EGO!!!

Nedavno jsem byla oslovena psat pro Global news....
Castopis vychazejici inworld v secondlife... a tak .. viz predchozi prispevek.. jsem vyplodila clanek o karnevalu... je fakt, ze je to clanek spis do blogu a ze protoze nemam v sl cestinu a ani hacky jsem o proste napsala bez nich :-D.... ale rikala jsem si, treba to bude jiny pohled, pochvali me a muj clanek zaradi... hmmm .. misto toho jsem dostala studenou sprchu stylu .. nechceme sloh, ale clanek na urovni... a dostala jsem vynadano za smajle a za tohle a tohle (proc je tam korektor? Ja mam napad a pisu, clanek poskytuji zadarmo, bez naroku an honorar a jeste dostanu ... mno ... neco jako vynadano...) .. hihi... a pak tohle: "Jde o to, že tvůj styl psaní není špatný, ale je to klasická "blogařina". My jsme ovšem časopis a máme bohužel vyšší nároky a dale: Viz. jak jsem psal před tím. Článek nebudu nikde publikovat, ty máš na něj autorská práva. Ale kdybys jen přeci někdy sepsala nějaký "strohý" popis akce, party, události apod. tak mi to klidně pošli." .. No.. asi neumim strohy popis akce, protoze mi to prijde nudne :-) vlastne mi doslo, ze jsem si asi nikdy neprecetla ani cislicko GN... mela bych to napravit.... :-) zjistim, jak se pise clanek a priucim se :-) a treba... kdyz buh da :-DDD ... treba se to pak taky naucim :-)

Žádné komentáře: