Autorská práva

>>>Tento blog je chráněn autorským právem na veškeré zde publikované texty. Články zde publikované je zakázáno kopírovat a umísťovat ja jiné blogy či webové stránky. Blog vyjadřuje osobní názory autora, se kterými nemusíte souhlasit.<<<

pátek 3. dubna 2009

Odchod ze slovakie...

Na blog k Ejlovi jsem psala, proc jsem vlastne kdysy.... i kdyz ne tak moc kdysy odesla ze SLovakie, tak to pastnu i sem, tak nejak chci :-) ....
...
...Ja jsem odesla ze Slovakie uz pred nejakym casem.... asi ne vsichni vi, ze jsem si tam pronajala pozemecek a chtela tam zacit spokojene zit.... :-) ... v tu dobu bylo rezzovani na ostrove jeste na skupinu Slovakia.sk (nevim jak je to ted) a nejeden avatar tam delal bordel... proto take chapu ownery, ze zalozili skupinu jinou.. jen pro par lidi a pod touto skupinou chteli nastavit rezzovani, aby zabranili prebytecnym primum a bordelu na Slovakii....vcelku pochopitelna vec ....a proto jsem si .. jako clovek co ma na tomto simu pronajate sve mistecko o skupinu tez rekla... a to jsem se zasekla... .. Alex mi vysvetlil, ze tato skupina je urcena jen pro lidi, co neco pro Slovakii udelali a pro ty co si ji zaslouzi.... a ze to ja nejsem.... tak jsem chvilku zustala stat s otevrenymi usty a koukala jsem... mno... nejak mi doslo, ze az se prenda rezz na tuto skupinu, budu se moct na svuj pozemecek asi jen koukat.... vim, ze bych to pozdeji s Patrikem v klidu vyresila... ale uz jsem nechtela... tak jsem si zbalila sve saky paky a jeste ten den, ac zaplaceno jsem mela na dlouho dopredu... jeste den den jsem zmizela o sim dal.. nekam .. kde nikdo jiny nerozhoduje o tom kdo a co si zaslouzim :-)

Žádné komentáře: