Autorská práva

>>>Tento blog je chráněn autorským právem na veškeré zde publikované texty. Články zde publikované je zakázáno kopírovat a umísťovat ja jiné blogy či webové stránky. Blog vyjadřuje osobní názory autora, se kterými nemusíte souhlasit.<<<

čtvrtek 25. června 2009

cOmINg sOOn....

cOmINg sOOn....
ne!!! Nejspíš.. comming back :-)

Před několika týdny jsem se rozhodla od secondlife si odpočinout, samo, měla jsem své důvody, ale to se snad již vyřešilo :) ... přirovnala bych to k rčení: ... sejde z očí, sejde z mysli... zmizela jsem a doufám zabránila jednomu člověku udělat mi zle a psycho v životě (nemluvím jen o sl, přes lidé.cz se to snažilo sahnout i na mé RL a to teda ne! :-) ) ... ale proto to nepíšu :-)

Venku zrovna začínalo být teplo, když jsem se rozhodla nepustit už slko.. začala doba grilovaček, procházek, posezení s přáteli na zahrádce a já jsem byla off a bylo mi fajn, na dovče-dámská jídza s mami jsem ani nevzdechla, že SL existuje, víkendy trávila s přítelem, prostě fajn...... :-) jenže se mi asi zastesklo a v poslední době jsem parkrát slko pustila a k mému překvapení zde proběhlo dost změn a potkala jsem i pár starých známích, někdo hraje stále, někdo se kupodivu vrátil :-) .. a tak to také někdy zapínám a přemýslím co tvořit (svůj pozemek v Bohemce jsem pustila pro zbytečnost a teď si říkám, že jsem to asi neměla dělat :-) no.. ví bůh :-) .....))) uvidíme :-)
Bohužel se nám přesunul sraz z Slka... místo Příšovic a data na konci července (to bych jela určitě) se nám sraz přesunul kamsi k Hradci a je to v půlce srpna... a tak si svou účastí jistá nejsem :-( škoda... we'll see ;)

Jinak jsem se také hodně začala vyskytovat na facebooku... no, spíš, protože zde hraji různé aplikace .. barn buddy zahrádku, restauraci, pet society, biotronic, farmville... nooo, hafo je toho :-) a moc mě to ba :-D ....


A to je vše přátelé.... pro teď :-D jak již bylo řečeno ..cOmINg sOOn.. :-D muhehe ;)

Přikládám pár foteček :-)

1 komentář:

Ivanka řekl(a)...

Vítej zpět :-)