Autorská práva

>>>Tento blog je chráněn autorským právem na veškeré zde publikované texty. Články zde publikované je zakázáno kopírovat a umísťovat ja jiné blogy či webové stránky. Blog vyjadřuje osobní názory autora, se kterými nemusíte souhlasit.<<<

čtvrtek 3. června 2010

cOmINg sOOn.... II.


Tak se můj návrat do SLka pozdržel o nějakou dobu, no, téměř o jedenáct měsíců... jasně, sem tam jsem nakoukla, ale nikdy jsem nevydržela dlouho .... až teď, nevím, co mě k návratu vedlo a jak dlouho zase v SL budu, ale jsem zpět tam a mám radost :-) .... jen asi tak nějak nechci být moc v české komunitě, spíš se po SLku jen tak toulat, zkoumat nepoznané a poznávat :-) .... a uvidíme jak to půjde :-)
Jinak jsem si komplet překopala Libusku, AVI Libusku :-) je opálená jako noc a má blond vlasy - je to tak nepřirozený.... a to se mi ta tom nejvíc líbí :-) ... fotky dodám brzo :-)

Žádné komentáře: