Autorská práva

>>>Tento blog je chráněn autorským právem na veškeré zde publikované texty. Články zde publikované je zakázáno kopírovat a umísťovat ja jiné blogy či webové stránky. Blog vyjadřuje osobní názory autora, se kterými nemusíte souhlasit.<<<

úterý 8. června 2010

Kniha o SL - inspirací dívka z Čech II.

Tak takový nadpis jsem použila na svém blogu přesně 15.12.2008, kdy jsem se poprvé doslechla, že Italský spisovatel Claudio Forti napsal a vydal knihu o SL... a teď se k tomuto tématu vracím s radostnou zprávou, kniha je již přeložena a každých pár dní je na www.secondlife.cz uveřejnována další kapitola. Mě to ale nestačilo a knihu jsem si našla na netu, stáhla a hned se do ní pustila... (tady je: http://palmknihy.cz/www/index.php?BOOK=3867 ). A samozdřejmě jsem ji už přečetla, docela mě to i chytlo a za dva dny nebylo co číst :-) .. jen možná jsem od toho přeci jen čekala trochu něco jiného :-) .. ale i tak bylo docela zážitkem přečíst si knihu z prostředí SL... :-) - a tady ještě odkaz na super věc, konvertování z PDF do wordu, zdarma a funguje to: http://www.pdftoword.com/ já jsem si knížku převedla, nevím proč ale word se mi čte nějak lépe :-)

Žádné komentáře: