Autorská práva

>>>Tento blog je chráněn autorským právem na veškeré zde publikované texty. Články zde publikované je zakázáno kopírovat a umísťovat ja jiné blogy či webové stránky. Blog vyjadřuje osobní názory autora, se kterými nemusíte souhlasit.<<<

čtvrtek 3. června 2010

SLeeK











SLeek beach club - THE ULTIMATE HOUSE MUSIC.
Momentálně jeden z mých nejoblíbenějších klubíků v SL, tedy Sleek není jen club, Sleek je celý Sim, je zde nádherná pláž, moře, club, obchody.... zní to trochu povrchně, ale poslední dobou mám v SL ráda relax :-) .. jen tak si pustit příjemnou hudbu, zapovídat se s lidmi zde a nebo (tak jsem holka) nakupovat :-) .... takže zdejší prostředí mi velice vyhovuje. Navíc je zde výhoda nízkého počtu lidí z ČR :-) ... tudíž klídek, žádná "komunita" žádné pomluvy, nenávist a zloba a žádní otravové... :-) ... o Sleeku jsem se dozvěděla před cca dvěma lety od kamaráda, který nás sem vzal na párty, kdysy a od té doby se stále a stále vracím :-) a jsem moc ráda, že můj srdcový klub stále žije a těší se veliké návštěvnosti, kterou doprovází velké množství lagů a sekání se, ale hudba, prostředí a lidé zde za to stojí :-)

Žádné komentáře: