Autorská práva

>>>Tento blog je chráněn autorským právem na veškeré zde publikované texty. Články zde publikované je zakázáno kopírovat a umísťovat ja jiné blogy či webové stránky. Blog vyjadřuje osobní názory autora, se kterými nemusíte souhlasit.<<<

středa 23. června 2010

Co je nového?

Nic, tedy... skoro nic...
Pomalu a jistě jsem začala hrnout fotky ze SL na picasaweb. Najdete je tady:  http://picasaweb.google.com/libuska9/ObrazkyZeSecondlife#
doporučuji se podívat, opravdu se pobavíte :-) kór ty starší fotky jsou vtipné.
Dále jsem trochu upravila tento blog, aktualizovala jsem oblíbené odkazy,
přidala okénko s fotkami z picasawebu a přidala google Adsense, pochybuji,
že to k něcemu bude, ale proč to nezkusit.
 Inworld jsem si pronajala malý, ale moc pěkný domek na pláži v Becumě,
takové moje pracoviště, můj sandbox :-)
a také jsem po dlouhé době utvořila nějaké to tričko do SL :-) ..
asi se zase začnu učit a konečně něco dělat :-)
Finíííto tohoto barvičkového příspěvku :-)

Žádné komentáře: