Autorská práva

>>>Tento blog je chráněn autorským právem na veškeré zde publikované texty. Články zde publikované je zakázáno kopírovat a umísťovat ja jiné blogy či webové stránky. Blog vyjadřuje osobní názory autora, se kterými nemusíte souhlasit.<<<

úterý 29. června 2010

SÁZENÍ :-)

Nechce se mi už nic dělat a tak jsem si vsadila sportku :-) ...  ostatně jako už několikrát. Vytipovala jsem magická čísla (asi jako každý sázející) a dala jsem je tam :-).... no.. přiznám se, dumala jsem nad nějakým systémem, ale ne a ne ho rozluštit :-) ... a tak jsem dala čísla náhoďáky a budu čekat :-) .....  a až to vyjde, tak si udělám krásné, dlouhé prázdniny.... už aby to bylo :-)   
Fin. Libuška Lenoch.

1 komentář:

Bet365 řekl(a)...

s číselným loteriemi to je jen o náhodě. Doporučuji začít sázet a tipovat zápasy s hodnotou. Pokud by lidé rozuměli sázkám, tak své příjmy měli mnohem vyšší. Nejlepší sázková kancelář na světě je podla mna Bet365.