Autorská práva

>>>Tento blog je chráněn autorským právem na veškeré zde publikované texty. Články zde publikované je zakázáno kopírovat a umísťovat ja jiné blogy či webové stránky. Blog vyjadřuje osobní názory autora, se kterými nemusíte souhlasit.<<<

úterý 14. září 2010

Lidem se nechce cvičit….

… asi jsou stejně líní jako já :-) …. Již pár týdnů sleduji weby http://www.zapakatel.cz/ a http://www.slevomat.cz/ - na uvedených webech se jednou denně mění nabídka slev. Princip je v tom, že prodejce (voucherů, poukázek, zboží) zadá na již zmíněné stránky prodej nějakého svého produktu, dá na tento produkt slevu (viděla jsem až 80%) a určí kolik lidí si musí tento produkt koupit, aby se sleva aktivovala. Lídé nakupují a jakmile je jich zadaný počet, sleva se aktivuje a všichni nakupující mají vyhráno, tedy koupí zboží, vouchery a podobně levnější o několik desítek procent. Jakmile se ale sleva neaktivuje, prodej neproběhne, tudíž lidé se nemusí bát, že by platili celou částku. Což mi přijde jako fajn nabídka. A proto sleduji a vybírám, co by se mi hodilo. Zatím jsem si nic nekoupila, ale to bude asi tím, že by se mi nevyplatil voucher na večeři v Praze, kteých tam teď bývá hodně. Dnes se ale sleva týká cvičení, 50% sleva na měsíční členství v nejmenovaném pražském fitness centru. Sleva beží již nějakých 9 hodin a 3 zákaznící si ji koupili a sleva se zatím neaktivovala.... (zato vouchery na večeře nebo poukázky na pivo jsou aktivovány hned) .... jak říkám, jsme národ lenochů ... P.S.: taky bych šla raději na nějakou vynikající večeři, než se mordovat celý měsíc v posilovně :-) .... uvidíme, jakou slevu nám přichystají další dny... a hned jak si něco koupím, dodám info.

Žádné komentáře: