Autorská práva

>>>Tento blog je chráněn autorským právem na veškeré zde publikované texty. Články zde publikované je zakázáno kopírovat a umísťovat ja jiné blogy či webové stránky. Blog vyjadřuje osobní názory autora, se kterými nemusíte souhlasit.<<<

pondělí 13. září 2010

Původně....


Původně jsem chtěla tento blog věnovat pouze virtuální realitě secondlife, jenže v secondlife jsem poslední dobou opravdu hodně málo a tak jsem se rozhodla, že tento světem zapomenutý blog nebude pouze o SLku, ale o všem. A teď bych se chtěla zamyslet nad politikou.... není to zrovna můj koníček a nesleduji denně, co se děje na naší politické scéně, ale z toho co se tam děje teď mi opravdu zůstává hlava stát. Je mi jasné a chápu, že šetřit se musí, ale z toho co se děje a nebo co naši pání politici plánují zavést se mi opravdu zvedá kufr. Pomáhat zaměstnavatelům, chápu, kór v době kdy světem prošla ekonomická krize. Ale co takhle pomoci obyčejným, pracujícím lidem? Ano, náš stát rád pomůže, má to jen trochu zvláštní formu. Uděláme z lidí pracující otroky, prodloužíme zaměstnávání lidí na určitou pracovní dobu až na pět let (řekl někdo těm šaškům nahoře, že obyčejná mladá rodina je ráda, že si pořídí byt na hypotéku a při zaměstnávání na dobu určitou je opravdu malá šance tu hypotéku dostat?) ... to musejí lidi čekat třeba pět let, než dostanou smlouvu na dobu neurčitou a hypotéku jim dají? To samé s prodlouženou zkušební lhůtou, normální člověk co pracovat chce, má jasno do tří měsíců jestli v zaměstnání zůstane a nebo ne. To samé si myslím i u zaměstnavatele. Tři měsíce jsou doba akorát, ale ne, prodlužme zkušební dobu na půl roku, aby lidé neměli jistotu zaměstnání, víc stresu jim! To samé propouštění, na co výpovědní doba po kterou si vetšinou člověk najde práci jinou, vyhazujme lidi ze dne na den! A pokud se Vám to stane, nevěšte hlavu, stále je tu ještě možnost zaevidovat se na pracovní úřad a pokud projde tento další návrh, nabídnou vám hned do měsíce praci. To, že ta práce bude nízko pod vaší kvalifikaci nikoho zajímat nebude, ale zkuste vy odmítnout toto zaměstnání, to vás z pracovního úřadu vyřadí, sociální a zdravotní pojištění si zaplatíte sami a dál už nikoho nezajímáte....
 

Žádné komentáře: