Autorská práva

>>>Tento blog je chráněn autorským právem na veškeré zde publikované texty. Články zde publikované je zakázáno kopírovat a umísťovat ja jiné blogy či webové stránky. Blog vyjadřuje osobní názory autora, se kterými nemusíte souhlasit.<<<

pondělí 13. září 2010

Nevdám se....

Před nedávnem jsem byla na svatbě kamarádky, svatba se konala na krásném zámku Dobříš, kousek od Prahy. Na svatbu jsme vyjížděli trochu na čas, ale stíhali jsme a na Dobříši byli včas (nerada bych opomněla, že z Chomutova jsme vyjížděli v neformálním oblečení, já třeba v riflích a těsně před Dobříší jsme zajeli do lesa, ve fofru se převlékli do šatů, obleků, bot, ozdobiček.... a hurá na zámek, něco jako Homolkovi...) :-) ..... svatba byla krásná, ale na mě to asi moc rychlá :-) .... následovala hostina, zábava...     a potom ten "americkej" zvyk, házení květiny. Šeřadili nás, všechny svobodné dámy do hloučku a házelo se. Stála jsem docela blízko vepředu a doufala jsem, že květina spadne co nejvíc dozadu.... kamarádka se rozpřáhla a hodila....a já jsem sledovala, jak těsně nad mou sklopenou hlavou prolétá kytice, stačilo zvednout ruku a byla by moje, ale já ne....nenene.... a to ne jsem ještě pojistika úskokem stranou...   takže já se jen tak nevdám  :-) .... P.S.: květinu chytila babička, tak jsem zvědavá co z toho bude :-)   video z házení: http://www.youtube.com/watch?v=Y5apvlL7xhY

Žádné komentáře: