Autorská práva

>>>Tento blog je chráněn autorským právem na veškeré zde publikované texty. Články zde publikované je zakázáno kopírovat a umísťovat ja jiné blogy či webové stránky. Blog vyjadřuje osobní názory autora, se kterými nemusíte souhlasit.<<<

čtvrtek 16. září 2010

My birthday - today :-)

Drazí přátelé.... dneska mám narozeniny (ne, nepletu se, mám, i když jsem je měla i přesně před týdnem, dnes mám další) a to ne hned tak ledajaké narozeniny. Mám SLnarozky, tedy narozeniny v secondlife. A kolik mi je? Vlastně hrozně málo, ale přitom tolik moc. Poprvé jsem se připojila, tedy registrovala do SL 16.9. roku 2007, tedy na den přesně před třemi lety. Tři roky v SL, poslední dobou už neaktivní roky, ale přeci jen, a až dneska přijdu domů z práce, sednu si k počítači, protože venku je ošklivo a nic se nedá dělat a pustím si secondlife a budu se bavit a slavit ty moje narozky tam. I kdybych to zase neměla takovou dobu pustit, dneska si to oslavím :-)

2 komentáře:

Coral řekl(a)...

Blahopřeju. Pěkne si to užij.

Libuska řekl(a)...

Děkuji :-)